Hello!

Post new topic Reply to topic
slummymummy
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 23 May 2008
Posts: 1625
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:33 pm 
Post subject: Hello!
I'm new so i thought i'd say hello! I'm not due until September which feels like ages away.

My brief history is that we took 7 months to conceive, which apparently isn't long but certainly felt like it.
Had really bad pains to start with and had an early scan to see if Squidge was ectopic, but instead i had a cyst which was causing the pain.
My blood tests came back 1:60 (i'm only 30 and really didn't expect that) so i had an Amniocentesis (which has to be the worst week of my life) and the results came back all fine.

So that's pretty much me! Fingers crossed we've got all our bad luck out of the way and it'll be plain sailing from now on! I really wish i'd found this site a long time ago because it would have been so nice to have had other people to talk to and everyone here seems really friendly.

Anyway, i hope i haven't bored you and i'm looking forward to having some pregnant friends to talk/whinge with for the next few months!

Does my ticker thingy work?

x
_________________

mylillamb
Forum Leader
Forum Leader
Joined: 29 Oct 2007
Posts: 4369
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:35 pm 
Post subject: XX
hiya hun congrats on ya pregnancy and welcome 2 askbaby............. yeah ya tickers working and its looking great xx
slummymummy
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 23 May 2008
Posts: 1625
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:37 pm 
Post subject:
Thanks hon

Thought i'd go for blue as we're having a boy! Seems like boys are popular at the moment!

x
_________________

mylillamb
Forum Leader
Forum Leader
Joined: 29 Oct 2007
Posts: 4369
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:39 pm 
Post subject: xx
yeah every 1 seems 2 be having boys....we do have a couple ov girls but i think bois are winning lol..............xx
honie
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 08 Apr 2008
Posts: 2701
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:42 pm 
Post subject:
i wanna be on when its the girls turn LOL as i have 3 boys already
_________________
http://m1.lilypie.com/lCiQp1.png[img]http://m1.lilypie.com/lCiQp<a><img></a>1/.png[/img]
slummymummy
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 23 May 2008
Posts: 1625
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:43 pm 
Post subject:
It's really weird, last year everyone i knew that was pregnant had girls, now everyone is having boys! I knew he'd be a boy - he was such a pest at the begining that he couldn't possibly be a girly!

x
_________________

honie
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 08 Apr 2008
Posts: 2701
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:44 pm 
Post subject:
mylillamb
Forum Leader
Forum Leader
Joined: 29 Oct 2007
Posts: 4369
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:45 pm 
Post subject: xx
lol.......have u fort ov a name yet x
slummymummy
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 23 May 2008
Posts: 1625
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:49 pm 
Post subject:
Yeah, we'd chosen names before i was even pregnant! Hubby got to name him if he was a boy, so he'll be Thomas.

Wow four weeks for you, that's not long to go at all! Are you excited or scared? Have you got everything ready?

x
_________________

mylillamb
Forum Leader
Forum Leader
Joined: 29 Oct 2007
Posts: 4369
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:51 pm 
Post subject: XX
aww thats a lovly name me bro is called that....yeah im excited now i have everything ready apart from milk need 2 get some of that lol as im not brest feeding x
slummymummy
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 23 May 2008
Posts: 1625
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 4:58 pm 
Post subject:
I'm gonna give it a go (it's free and convenient!) But i've got my pump and bottles ready in case!

Have you put on loads of weight? I'm a bit obsessed with this as i've put on 2 stone already! Ironic really as i was slightly underweight to start with!

x
_________________

mylillamb
Forum Leader
Forum Leader
Joined: 29 Oct 2007
Posts: 4369
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 5:00 pm 
Post subject: xx
lol...... no i ant put on 2 much still in size 10 its all on me bump xx
slummymummy
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 23 May 2008
Posts: 1625
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 5:08 pm 
Post subject:
Oh that's soooo unfair! Mine's gone mostly on my thighs!........... And my ankles!................. And my butt!

x
_________________

mylillamb
Forum Leader
Forum Leader
Joined: 29 Oct 2007
Posts: 4369
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 5:15 pm 
Post subject: xx
lol iv put abit on my thighs but thats about it............im sure ma belly is ganna be like jelly afterwards tho lol x
slummymummy
AskBaby Star
AskBaby Star
Joined: 23 May 2008
Posts: 1625
Reply with quote Back to top
Posted: Sat May 24, 2008 5:27 pm 
Post subject:
I've been rubbing in Bio Oil like my life depends on it! I've got a doppler and use baby oil with that too so i'm hoping that my tummy will be supple and just ping back into shape - ha ha yeah like that's gonna happen!

x
_________________

Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    AskBaby Talk -> General Chat All times are GMT
Page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  

Community

Popular